söndag 17 januari 2010

Har inte riktigt haft tid att sätta mig vid datorn i lugn och ro sista dagarna. Det har varit full rulle. I fredags blev alla mina tåg inställda, men de hittade andra som jag fick avverka istället. Som ni märkt så har det ju varit kalabalik på järnvägen pga av vädret. Dock tycker jag att allt gått väldigt smidigt trots omständigheterna.

I lördags så var jag, mor och syster i Sthlm hela dagen. vi åkte 8:18tåget från Norrköping och var upp straxt efter 10. Då gjorde vi en sväng på stan för att sedan gå och kolla på...


som mor fick biljetter av oss  i födelsedagspresent. Eller presenten innebar en heldag i Sthlm med sina döttrar med shopping, mat & musikal. Hairspray är det roligaste jag har sett på riktigt länge. Hela publiken låg dubbelvikt av skratt, och ögonen bara rann i rent skratt. Lassgård och Morgan bidrog som vanligt med allt de hade vilket jag tyckte gjorde hela showen. Hade de rollerna gjorts av någon annan så hade musikalen inte haft samma nivå. Jessica Heribertsson som spelade huvudrollshavaren Tracy var med riktigt duktig. Hon tolkade rollen super bra! Hennes dynamik vad guld.

Efter musikalen så gick vi till TGI Friday och åt god mat och min älskade favorit drink Chocolate Monkey. Hem kom jag med 2st toppar från TopShop, väska från Zara och ring från Åhlens.



Kolla även in naglarna som Ann gjort :)

Idag har jag åkt Gävle fram och tillbaka. Vilket medförde 4tim mertid än den egentliga utsatta atbetstiden. Sådan tur var att jag var biljettgranskare så behövde jag bara hålla koll på resenärerna. Imorgon ska jag ha reservjour kl.9-16:30, får se om jag får ut och åka då med. Har fått ut och åka de sista gångerna jag haft det. Sånt som visar sig med tiden. Nu, ska jag försöka designa lite men brukar bara bli irriterad när jag är trött för jag brukar inte komma fram till något då:S

Well, ses imorgon! Risken  finns att det bloggas flitigt imorgon om jag sitter jour.
Kram