fredag 26 februari 2010

Dagens shopping...

Här kommer lite bilder det som inhandlades idag...
Skor från Catwalk...




Ringar från Gina Tricot.


Leggings från Vero Moda. (lånad bild)

Sen köpte jag även ett par svart leggings på Lindex som går ner en bit på foten och med öppen häl. Ska prova imorgon att ha dem i pumps. Tror det kan bli riktigt najs. Såg att Elin Kling hade något liknande fast i grått och märket Acne.

Köpte även 2par örhängen på Glitter,..

De ska jag ha till mina pinup-klänningar :)

Nehe imorgon ska jag åka och hämta bilen innan jobbet. 2700kr gick kalaset på. Bil *pip* men nu hoppas vi att hon går ett år till. Ska dock sälja båda mina bilar. Inte någon som är sugen på min rallybil kanske?


Imorgon bär det av till Gävle på överliggning, men har med mig datorn i vanlig ordning. Men jag ska låsa in den så ingen kollega snor den på jobbet.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar