lördag 20 februari 2010

God mörrön!
Nyvaken och på sisodär humör.

Längtar efter att få köra min älskling...


 



Ser fram emot att göra några sommar fotosessioner.

Jag och Margot från
Daisy Mae har lite idéer som kommer att bli så jysta.
Ska försöka hitta någon modell med som kan fotas med mina klänningar så småning om.
Men först måste jag dels hitta tyger som alltid finns hemma och "fasta" modeller. Mycket att stå i...





 
Och ha på sig alla klänningar som jag sytt till mig själv så klart... Hinner säkert bli en hel del till innan det blir dags. Men först och främst så ska jag sy en balklänning till en kollegas barnbarn och eventuellt en brudklänning.
Man kanske skulle sätta sig och sy nu när det finns lite tid över för ovanlighetens skull.

Bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar