torsdag 18 februari 2010

Vakna?
Jag sitter och är hur seg som helst på jobbet. Har reservjour innan jag ska åka till Sthlm och ha överliggning. Slutar 21:30 ikväll ungefär.
Som vanligt sitter jag kollar läser de bloggar jag följer dagligen och min facebook. Konstigt att man kan bli så beroende av det. Good for you, som inte har fejan!

Nu ska jag gå och äta mina mackor och prata med lite kollegor. Vet inte riktigt hur jag ska underhålla mig själv till kl.19. Några förslag? Har iofs med mig bärbaradatorn så jag kan kolla på film sen. Dessvärre finns det inte trådlöst internet på jobbet, lite synd annars kunde jag lagt upp kortet på nya klänningen som kom igår:) Gör det sen ikväll när jag kommer till hotellet.

Kommer antagligen komma på nått oviktigt att skriva om någon timme eller två...
Later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar