tisdag 2 mars 2010

Grrr, ilskan och frustrationen bara växer!
Nu har jag fått nog. Tog mig upp till Gävle efter mycket om och men. Slänger i mig matlådan och går ner till tåget. Men vilket tåg? Det finns inget tåg. Ringer psf(personalfördelarna) och frågar var det har tagit vägen. Nej då har de inte pratat med varandra så det är inställt mellan Gävle och Stockholm. Bra kommunikation där. Så nu sitter jag här övergiven i Gävle och ska försöka ta mig hem.
Blir övertid idag igen. Nu känns det som om man har fått nog snart. Färstår att de har mycket att göra men ta in fler om det inte fungerar. Hur ska vi kunna ge resenärerna bra service när det inte ens fungerar här mellan oss. Åhh ilskan är stor nu. Sak samma att åka pass det skiter jag i men nonchalansen tänker jag inte tollerera.
Ska skriva en lång och utförlig rapport på det som inträffat idag när jag sätter mig på tåget sen.
Just nu vill jag bara kunna knäppa med fingrarna pch vara hemma och aldrig gå utanför dörren på mycket länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar