söndag 24 januari 2010

Då var vi hemkomna från en weekend i Sälen. Tackar så hemskt mycket för trevligt sällskap av Alexandra, Mickan, Jimmy, Jocke och Linus. Torsdag-Söndag i det vita med skidåkning för min och Mickans del och de andra åkte snowboard. Jocke tog dock priset. Han är ju bara för go....



På torsdagen när vi kom upp så lagade vi lite mat samt gick ut och drack lite gott. Fredagen spenderades i Lindvallens backar och Högfjällets after ski. Även bowling på kvällen i Lindvallen.
På lördagen var vi på Hundfjället, bästa backarna enligt mig. På kvällen så var vi och åt kött buffé på Lammet & Grisen. Så himla gott, men vad mätt man var. Kunde inte ens dricka upp cidern jag tog till maten. Man började med lamm, sedan fläskfilé och sist oxfilé med respektive tillbehör. Rekommenderas att prova om man är där uppe. Kostar 399kr men det är det absolut värt.

Imorgon ska jag åka till Gävle fram och tillbaka. Lång dag och ännu längre när man fortfarande är nysliten efter Sälen. Nu blir det sängen och film och sedan lite sömn innan det är dax att ta tag i vardagen igen. Måste hinna sy lite denna vecka, vet inte hur då jag jobbar förmiddag till sen kväll i stort sett varje dag men, men!
Sweet dreams!