tisdag 26 januari 2010

Jahopp, gick upp vid 11 så har sovmorgon idag. Så skönt! Sitter och skissar lite på en klänning och funderar på hur konstruktionen ska gå till. Om jag får ut den i designen som jag har den i huvudet så kommer den att bli super:)

Igår så åkte jag Linköping-Gävle-Linköping. Man blir bra seg efter ett sådant pass men en bra bok när man får lite tid över i mellan varven underlättar. Liksom radion som finns i hytterna nu:)

Liksom igår ska jag idag uppåt i landet. Ska jobba Linköping-Sanviken och sedan tjänstetåg till Gävle för att sedan sova där i natt. Imorgon ska jag åka Gävle-Sthlm för att sedan ha 6tim kvartstid och sedan åka Sthlm-Linköping. Synd att man inte kan ta med sig symaskinen och få lite gjort under den tiden. Får väl se vad jag ska hitta på så länge. Har i och för sig hotellrum men vem vill ligga där och fördriva tiden så länge. Kanske tar någon timme men det är sådant som märkts.

Här är några fler bilder från våran weekend i Sälen...


Nehe nu ska jag försöka lägga lite mönster så jag gjort nått vettigt idag. Likaså kanske man skulle slänga ihop en matlåda tills ikväll. Finns typ bara pizza när vi kommer ner till Gävle igen.

Later!