onsdag 13 januari 2010

Härligt onsdag!

Efter ett ha sovit ca 1tim i natt så känner jag mig konstigt pigg. Sen var jag tvungen att vara hyper koncentrerad när jag körde på e4an till jobbat imorse(4:30). Dimman var så tjock så kunde max åka 80km/tim. Ibland såg man inte mer en ca 1m framför bilen. Inte nog med det så missade jag första avfarten in till Linköping för att jag pratade med personalfördelaren. Mina första tåg är inställde så nu sitter jag här på standby och avvaktar nya order. Men än så länge verkar det som om fler tåg går sönder, dvs mer troligt att alla mina tågnummer blir inställda då det ska gå i samma omlopp hela turen. Har tom lekt lite personalfördelare så här på morgonkvisten :) Måste ju hjälpa till ibland...


Sittar och letar inspiration. Någon som jag inspireras av kroppsmässigt är Kim Kardashian. Jag älskar kurvor!

Har en massa i huvudet som jag sak försöka få ner på papper men man letar ju alltid nytt. Ska bli kul att få dem sydda med så jag kan visa upp lite klänningar snart.
Ska på audition kan man väl kalla det och visa upp mina klänningar med snart, så måste verkligen sätta mig och sy. Säger inte var men jag kommer att skriva om det går bra eller inte. That´s next!
Så måste bränna lite pengar på tyg etc nu. Fast jag inte ska göra det mer denna månad.