torsdag 14 januari 2010

Hemkommen från Munken innebar musikquiz & sprit med Alex, Hella, Robban, Linus, Patricia samt en till som jag inte vet om jag får nämna eller ej. Sak samma det var jätte trevligt iaf. Dock gick det inget vidare på quizet. As svårt ju... Har hunnit med lite betapet med...

Var på Jofotex med Alexandra och lämnade in en mina symaskiner förut. Ska in på service, så nu får vi hoppas att det fungerar igen som den ska när den kommer tillbaka. DEn har levt sitt egna liv sista tiden, precis som den andra som också ska in på service. Men måste ha en hemma iaf...
Blev tyger och tillbehör idag för cirka 500kr. Kommer att bli fina känningar det där. Med en rockigare touch skulle jag vilja påstå.

Imorgon ska jag hälsa på Malin,(http://www.daisymae.se/), på Intima samt sy. Hon har sytt bland annat dessa 2klänningar som jag stod modell för.

                              

Nehe nu ska jag slänga mig i sängen och självdö en stund. För imorgon är jag ledig så jag ska ta lite sovmorgon, sen ska det fixas och donas.


Sov gott!!