torsdag 25 februari 2010

Äntligen!

Har försökt blogga sen kl.13. Har inte fungerat :(
Får dra en kort version av dagens förlopp...

Har stått stationsvärd i Linköping hela förmiddagen och skickat iväg busser som ersatt Östgötatrafikens pendeltåg tio i och tio över varje timme...

 

Hann med en rast på 20min eller snarare uppvärmningstid. Öste i mig varm choklad och försökte få liv i mina icke existerande varma fötter. Snacka om att det gjorde ont i dem efter ett tag när man varit så nedkyld.

Sådan tur var så medans vi väntade på att skicak iväg bussen mellan tio över till tio i så fick vi sitta i bussarna. Tyckte att fäljande bild var lite rolig. Eller är det bara jag som har konstig humor?

Här är två till herre som sid stationsvärd med mig. Vi avr ett par stycken men det här var de som stod borta vid bussarna med mig. Desirée med, henne får vi inte glömma bort. Dock har jag ingen bild på henne, why?
Dessa två pöjkar gjorde min förmiddag. Två bland de bästa på jobbet enligt mig...

 

Dock något som inte var lika roligt var att min chokladkaka som jag hade med mig och som låg i min påse i vårat uppehållsrum som bara personal kommer in i var borta. Jag som hade sett fram emot den hela morgonen. MEd andra ord har någon av mina kära kollegor snott den. Visst är det roligt att man har sådana trevligt kollegor ibland. Inte första gången jag blir av med något på jobbet heller. Från och med nu ska jag tom låsa in min matlåda om det är vad som krävs för att få ha mina saker ifred.
Fuck you theif! Hoppas någon rånade dig på vägen hem...

Har suttit och sytt sen kl 18. Tiden går fort när man har roligt. Får se om jag kommer att använda den. Är lite riktigt klar men orkar inte mer i ryggen eller huvudet nu. Tack och lov för 1tim siesta efter jobbet. Annars hade jag inte orkat någonting alls.

Har även hunnit och lämna i bilen på verkstden. Körförbud på måndag om den inte besiktas om och bromsarna ordnas. Sådan tur var att Nermin och se på Mekonomen verkstaden kunde klämma in den imorgon.

Nu ska jag sova, ser dubbelt,..
Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar