onsdag 24 februari 2010

Vakna?
Jag är förvirrad, eller snarare lite förvånd. Eller nej inte alls!! Jag slutade kl. 10:28 igår. Därav stängde jag av min tjänstetlf när jag kom hem vid 13 efter att jag gjort massor med ärenden. Ska man ha den på på sin fritid förrensten? Satte på den vid kl.4:30 för jag har intid på jobbat kl.4:41. Hade inte fått något besked inför idag så jag följde nästan turens början då man ska åka pass med 218 till Norrköping för att man ska ha tåg 8707. Som ni vet bor ju jag i Norrköping. Kl.4:31 ringde min telefon iaf och frågade om jag stod i Linköping som stationsvärd. Nej svarade jag och sa vad operativa personalfördelningen sa till mig, så nu ska jag försöka ta mig till Linköping. Får bli med 8707 som jag skulle ha haft egentligen, går inget innan. Så är nere på stationen i Norrköping nu och stå där innan tåget åker...
Så på med...
termobyxor  *check*
Vantar på*check
Mössa*check*
Varma tröjor & jacka *check
Reflextvästen *check
varm choklad*NEJJJJJJJJ**snyft*

Well, en dag ute i det kalla, hoppas att ni slipper och ligger under täcket. Idag ska jag åka och lämna in min bil på verkstaden medf. Ingen billig historia det där kommer bli om jag har otur.

Nehe, got to go out in the cold!
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar