torsdag 25 februari 2010

Blääää,...
...för räkningar. Blir en tuff månad denna gång. Men vissa månader är väl sånna antar jag. Sen ahr vi ju bilen med som ska betalas, har jag otur så kommer det att gå på runt 3500kr. DÅ blir det nudlar denna månad, för jag ska inte röra mina sparpengar.

Vaknad 2timmar inna klockan ringde idag så var uppe vid 9:30.Låg och drig mig i en timme då med. Skönt som tusan för jag ahr mycket som jag ska hinna med idag. Nu håller jag på och röjer upp hemma och så måste jag hinna ner på stan en sväng innan jag ska plocka upp Blaada och kompani från tåget vid halv ett. Vi ska till Söderköping idag och köpa tyg till hennes barnbarn som jag ska sy en balklänning till.

Igår sydde jag en klänning, "bolero" och underkjol...
Gjorde en film i movie maker men det verkar inte fungera att ladda upp varken här eller på youtube så sorry det blir inget idag... Men jag kan visa en bild på en modellbild jag tagit för Daisy Mae istället...


Ska sitta idag med men måste hinna färga håret idag med. För imorgon ska jag sova i Gävle och då blir det inte mycket gjort. För på lördag när jag kommer hem så måste jag sova någoin timme ller två innan vi ska iväg på Rockabillyfest på Safiern i Katrineholm.

Nehe nu måste jag sätta lite fart igen fär klockan rinner iväg som bara den.
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar