torsdag 25 februari 2010

Hej hopp!
Är precis hemkommen från nästan en heldag med Blaada och kompani. Efter att ha hämtat dem vid stationen så åkte vi direkt till Söderköping. Hittade tyget direkt, kul. Så nu har jag allt jag behöver för att kunna sy en balklänning. Det roligaste av allt är att det är en klänning som jag själv skulle vilja ha i modellform. Så kommer at bli soligt att sy den :)

Så här har jag sett ut idag...

Topp från TopShop och vanliga svarta leggings från Gina Tricot.
Vi har även hunnit med lunch, en sväng på stan och en fika. Jag som inte skulle handla*suck* Kom hem med ett par leggings, 3st ringar, ett par skor och ett par tights. Tightsen var det jag skulle köpa.
Uppdaterar senare med bilder på dem...

Nu ska jag sätta mig och läsa min dagliga dos av bloggar och sen blir det tvn en stund. Hoppas det går något bra ikväll...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar