fredag 19 februari 2010

God morgon!

Vaknade jätte trött och absolut inte utvilad. Fläkttrumman var precis vid mitt rum så det lät massor. Nu sitter jag på 221 eller jobbar kanske man ska skriva. Har precis varit på rundtur efter Vagnhärad. 3st nya resenärer gick på. Vi blev stående i ca 10min i Vagnhärad pga av att vårat tågmöte var försenat. Pratade med några pendlare som passade på att röka och de sa att det i stort sett var likadant varje dag. Inte kul alls.
Nu ska jag äta lite måltidsersättning i form av en Nutrilett-bar.

Idag ska vi hålla tummarna för Klara som ska på utgallring inför sommarjobb på Kolmården. Det kommer gå galant tror jag.

Utöver det så är det en lång jobb dag som väntar med lite raster var som. Försökte lägga till en tracker från bubbelroom igår men fick det inte att fungera. Hur gör man?

Ha en bra dag allesammans...
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar