torsdag 18 februari 2010

Well,...
Äntligen ligger jag i sängen på hotellet i Sthlm. Här i Sthlm så bor vi på Comfort precis vid stationen. Så nära och bra. Gick en annan väg än jag brukar, alltid lika spännande att se var man hamnar... Innan vi ens hade avgått från utgångsstationen Linköping så var vi sena pga av att tåget vi skulle ha gick som 241 och de var sena pga av ett singnalfel i Södertälje Syd, som varit hela dagen. Men vi blev omledda en trappa ner om man säger så... Det slutade med att vi ankom till Stockholm C 36 minuter sent. Ännu mer överitd att skriva.

Så här ser nya sailor-klänningen ut på...
Har kombinerat dem med pumpsen som jag visade härrom dagen.

Nu ska jag kolla klart på My Life In Ruins som jag började kolla på när jag hade jour. Imorgon väntar en extremt lång dag. Men får förhoppningsvis avsluta den med mat och film hemma hos Alexandra :)
Sov gott allisammans!
Kram

1 kommentar:

  1. vad fin klänning :D har sett den på någon hemsida för ett tag sedan ... Vart har du köpt din ?
    mvh sandra

    SvaraRadera