onsdag 17 februari 2010

Sha!
Klockan ringde vid 11 men var lite för trött för att gå upp så har legat i sängen och dragit mig en typ en timme. Började dagen med att kolla mailen som vanliget, samt läsa de bloggar jag följer dagligen.

Idag ska jag till hud-terapeuten kl.14 och få den så kallade stora ansiktsbehandlingen. ska utnyttja presentkortet jag fick av några kära kollegor & vänner när jag fyllde 25 i januari.
Efter det ska jag smita förbi hos Margot och snacka lite skit. Sen måste jag sätta mig ner och sy hela eftermiddagen och kvällen. Ska försöka ta kort på de klänningar som är klara med och lägga upp här och i mappen MissEmmDesign på min facebook. 

Här är några bilder som jag finner inspiration i när jag ska sy...


Nu måste jag få i mig några mackor så jag klarar av eftermiddagen!!
Later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar