tisdag 23 februari 2010

Why?
Kom precis hem och har slängt i mig lite mat. Blev resterna från igår. Direkt efter jobbet så åkte jag till Plantagen för att köpa lite sidenblommor som jag ska göra hårblommor av sen. Dock hade de inga stora rosor som jag ville ha, men jag hittade lite annat. Lägger upp bilder på dem sen...
Svängde även förbi Maxihuset på Ingelsta för att springa lite ärenden inför veckan och helgen. Där stötte jag på Pia(securitasvakt) som brukar jobba på våran så kallad fyllependel. Super trevlig!!
Vi gick omkring och pratade lite och tittade på kläder. Sen när jag skulle åka så såg vi världens sötaste hundvalp.

Well nu ska jag packa ihop lite prylar och åka till Magot en stund. Men först ska jag ner till Nermin på mekonomenverkstaden och disskutera lite. Samt köpa fika.. Blir en nyttigare variant bestående av vaniljkesella och hallon.

Why the why då? Blir bara så himla trött på all skit som skrivs och som vi måste ta på jobbet. Men vi var väl utbildade till skitstövlar och robotar som kan ta allt och bli spottade på m.m. Hoppas att att vi kan få komma på studiebesök på dessa personers jobb och gör samma sak som de gör mot oss.
Tänk på att vi är människor under uniformen med...
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar