tisdag 23 februari 2010

God kväll!

Har suttit lite med både blogg.se och wordpress och klickat fram och tillbaka. Jag måste vara iq-befriad när det gäller skapandet av en blogg. Alltså själva temat och allt sådant. Här på blogspot så kan man ju få upp en bild över sidan och sen klicka i vad man vill ha etc. As smidigt, dock har blogg.se bland annat statestik och andra tillägg som jag vill ha. Får se om jag kan få någon som ordnar till det. Jocke skulle ordna wordpress men vi får se vilket utav det det blir. Vill ha en fin och snygg blogg som jag kan ha ett tag och växa i. Har även header på gång som kommer att bära upp nya sidan.

Kvällsmat idag blev en kebabpizza eller en kvarts pizza. Sjukt mättande. Efterrätt blir chokladkakan apelsinkrokant som jag har suktat efter i över en vecka. Vilket jag skyller på Tyra :) Hon bloggade om hemmakväll med godis och tidningar. Tackar henne för att hon påminde mig om att den fanns med givetvis!Sedan dess har jag varit super sugen men den finns ju inte överallt. Nu har jag äntligen köpt en som ska få min kväll att hamna på topp.

Blir dock snart sängen. Ska upp tidigt imorgonbitti och jobba. Imorgon måste jag lämna in bilen samt åka till Sörping och köpa tyg till en klänning som jag ska ha på lördag. Eller om jag tar det på torsdag kanske när jag ändå ska dit med Blaada c/o. Får jag ligga i och sy hela kvällen sen.
Vill ha några olika klänningar att välja imellan men det är pinup-style som gäller :)

Nu ska jag gotta mig i min efterlängtade chokladkaka, sen blir det sängen. Börjar tidigt imorgonbitti igen(kl.4:52). Hoppas att ni sover gott allisammans!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar