måndag 1 mars 2010

God morgon!
Nerkommen till Stockholm i allt snöande. Ska jag snart upp till Gävle igen och ha ca 2tim rast för att sedan åka mot hemmastationen Linköping igen. Lång dag idag, igen.
Shit vad det snöar, helt sjukt, vill inte ha mer nu. Jag älskar snö men enought is enought.

Låg och kollade på bröllopsfotografen igår på hotellrummet. As bra ju. Den är verkligen tragisktt rolig på något sett. Här har ni trailern...

Kollade min mail igår kväll och såg att jag fått min nya header. Den blev så bra, jag är jätte nöjd. Tack snälla Sami!! Dock så tänker jag inte visa den förän nya bloggen kommit upp, får bli en lite surprice!!
Fick även se bakgrunden igår. Det kommer bli så fint så, när det blir klart.

Jag kommer att lägga upp några bilder från Live and Jive sen ikväll när jag kommer hem, men tills dess så kan ni gå in och kolla någa utav de bilder som Klara tog.

En sak till innan jag rundar av och ska gå ner till tåget. Vi är med i KatrineholmsKuriren. Kolla här...
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar