måndag 1 mars 2010

Hemkommen!
Vi var 30min sena till Linköping så min nattvila sprack. Dock ska jag fortfarande ha 222 imorognbitti vid 7 men den kommer att gå sent pga av detta. Har varit mycket folk idag. Dock inte lika mycket som i fredags.
Har tjänstgjort 22,5tim på 48timmar nu och imorgon så väntar ett 10tim pass. Ska åter igen upp till Gävle och snöovädret. Trodde att jag skulle flyga iväg i alla snövirvlar förut.

Nu har jag fått i mig lite mat och kollat klart på Roman Holiday. Grymt bra film tycker jag. Den är från 1953 med Audrey Hepburn i huvudrollen.


Här kommer lite bilder från Live and Jive som vi var på i lördags.
Vi värmde upp kvällen med lite Buzz (f.v. Linda, Klara & Malin.)

Linda & Tobias


en trevlig typ & Malin


Klara


Haha titta inte på min storn rumpa ;)


Denna bild tog jag i smyg för att jag vill också kunna göra e sådan twirl som tjejen i rött hår har.

Måste öva lite på pinup håruppsättningar tror jag. nu laddar vi inför Nyköping den 1e Maj.
Nu ska jag sova, men slänger upp tidningsartikeln vi var med i idag med innan kudden.
Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar