tisdag 2 mars 2010

Usch och Blääääää....
Som sagt så böev det sent igår vilket innebar att min nattvila sprack som man måste ha på 11tim. ingde igår personalfördelningen och så skulle det gå sent med ca20min enligt dem. Dock nu på morgonen så ringde jag igen och föreslog att jag skuklle gå på i Norrköping och att biljettgranskaren tog tåget till Norrköping så slipper tåget bli sent. Bra va!?!


Idag så blir det två toffsar bara. Måste ha myssen på mig om det är samma oväder i Gävle som igår. Ska åka med Liza idag sp då kanske det blir lite sång i hytterna.
En elefant balanserade, på en liten liten spindel tråååååd.
 Det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant.
Två elefanter...

Visst ser det ut att bli fint väder idag om man kollar på bakgrunden på bilden? Blått och fint redan kl.6:22 på morgonen. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar